chib pressebureau tyvstarter julen

Julen starter tidligere og tidligere, og hos chib pressebureau er julestemningen så småt ved at komme. Her tænker vi nemlig på julekalendre.

 

af Diana Wellejus

Er du træt af at poste den obligatoriske 1. december medarbejder-med-nissehue selfie? Så lav en julekalender til kunderne i stedet for!

Det gør vi. Også gerne for dig.

 

No more nissehueselfie

Vi har selv haft gode erfaringer med at aktivere vores følgere omkring en facebook-julekalender og nu er konceptet klar til at sælge vores julekalender idé videre til dig og andre virksomheder på facebook. Så slipper du for at dele nissehue selfien eller billedet af kalenderlyset, når decembers kolde vinde blæser hen over os endnu en gang.

 

Din egen julekalender

»I 2014 havde vi en julekalender kørende på Facebook der gav 24 forskellige tips til hvordan, man afviser telefonsælgere. Den fik folk engageret. Både med gode idéer til endnu flere afvisninger og så syntes de, det var et sjovt jule-indslag midt i en ellers tæt pakket december på facebook,« siger Ida Emilie Pedersen, der er studentermedhjælper hos chib pressebureau og er en del af julekalender projektet.

 

Sjovere jul for dine kunder

Emnet behøver ikke være telefonsælgere igen, i stedet udvikler vi et tema, der passer til dit firma, dine kunder og din Facebook side. Vi hjælper dig med at udvikle ideén og lægge kalenderen på Facebook, så du har fireogtyve opdateringer, der vil gøre julen lidt sjovere for dine kunder og følgere på Facebook.

»Julekalenderen er en mulighed for at formidle dit firma på en sjovere og mere spændende måde. På den måde fanger du dine følgeres, og potentielle følgeres, nysgerrighed. Det giver god mulighed for deling af dine opslag, som øger opmærksomheden omkring din Facebook side og dit brand yderligere,« forklarer Ida Emilie Pedersen.

Vi tyvstarter julen

Vi hjælper dig med at udvikle ideén og lægge kalenderen på Facebook, så du har fireogtyve opdateringer, der vil gøre julen lidt sjovere for dine kunder og følgere på Facebook.